Thursday, April 11, 2013

روز مقدس مسيحى ، تعطيلات و فصول


ریچارد واگنر
بسیاری در جامعه پست مدرن بی اهمیت جلوه دادن سنت است. این تغییر را از طریق برخی از بخش هایی از کلیسا به عنوان موج. با این حال، سنت بخش مهمی از ایمان مسیحی همه چیز در مورد باقی مانده است، زیرا که در آن کلیسا روز مقدس، تعطیلات و فصول را به رسمیت می شناسد، آن را متصل مسیحیان امروز با مسیحیان در طول تاریخ است.
روزه
زمان: 40 روز قبل از عید پاک آغاز می شود
رعایت: خودآزمایی و آمادگی برای عید پاک
لنت برای اولین بار در قرن چهارم مشاهده شد به عنوان دوره 40 روزه بین خاکستر چهارشنبه و عید پاک است. تمرکز آن بر خود سؤال و انکار خود، و مسیحیان روزه گرفتن (پرهیز از خوردن غذا) در سال های اولیه به عنوان تظاهرات قابل مشاهده است از این فرآیند استفاده می شود.
در طول قرن ها، کاتولیک ها را نادیده برخی قوانین سختگیرانه ناشتا است. امروز، چهارشنبه، جمعه، و تمام جمعه ها در طول روزه روز ناشتا در نظر گرفته شده است. در این روزها، کاتولیک ها بیش از 14 سال از خوردن گوشت خودداری می کنند. علاوه بر این، در خاکستر چهارشنبه و جمعه خوب، کسانی که بین سنین 18 و 59 به خوردن تنها یک وعده غذایی کامل و (از لحاظ تاریخی، این عمل برای کمک به مردم متحد که می تواند گوشت با مردم فقیر است که می تواند نه. استطاعت بود) دو وعده و بین وعده های غذایی را نمی خورند.
مسیحیان ارتدوکس به مراتب دقیق تر در رعایت آنها از روزه در روزه، و اعتقاد داشتند که روزه به طور منظم یک رشته مهم برای رشد معنوی است. گوشت، محصولات لبنی و تخم مرغ (که از لحاظ تاریخی غذاهای لوکس بیشتر از نان معمولی در نظر گرفته شده است) مجاز نمی باشد، با برخی محدودیت های بیشتر در روزهای خاص. آنها فقط می توانند ماهی را (که از لحاظ تاریخی در نظر گرفته شد از گوشت قرمز کمتر از یک لوکس) در جشن عید تبشیر و نخل یکشنبه خوردن.
برخی از فرقه های پروتستان مشاهده لنت (مانند پیرو کلیسای انگلیسی معرفی نموده اند و پیرو کلیسای اسقفی)، اما بسیاری از کلیساهای پروتستان خود پیوست اهمیت کمتری برای فصل لنت نسبت به فردی مقدس روز منتهی به عید پاک.
نخل یکشنبه
زمان: روز یکشنبه قبل از عید پاک
رعایت: عیسی ورود به intoJerusalem
کتاب مقدس مرجع: متی 21:1-11
مسیحیان با مشاهده نخل یکشنبه در یکشنبه قبل از عید پاک، جشن ورود پیروزمندانه عیسی به اورشلیم. به این دلیل که آنها آن را نخل یکشنبه، ناشی از این واقعیت است که زمانی که عیسی خر به اورشلیم، جمعیت زیادی از مردم در شهر پخش شده از شاخه های نخل را بر روی زمین قبل از او را به عنوان نشانه ای از سلطنت خود را سوار کرد. در طول سه ساله وزارت عیسی، او را کم اهمیت جلوه نقش خود را به عنوان مسیح و گاهی اوقات حتی به مردم گفت که او شفا می گویند هر چیزی در مورد معجزه به دیگران است. نخل یکشنبه به جز یکی که در آن پیروان خود را با صدای بلند اعلام کرد شکوه و عظمت خود را به همه است.
امروز، مسیحیان اغلب جشن می گیرند یکشنبه نخل در شاد، شیوه پیروزی در خدمات عبادت، با تاکید بر شکوه عیسی مسیح است. برخی از کلیساهای شاخه خرما در مقابل محراب به عنوان یک راه برای بزرگداشت این رویداد گسترش یافته است.
پنجشنبه هفته عذاب ورنج عیسی
زمان: پنج شنبه قبل از عید پاک
رعایت: شام آخر عیسی مسیح
کتاب مقدس مرجع: جان 13-17
پنجشنبه هفته عذاب ورنج عیسی در داخل میان فصل عید پاک، یک روز مقدس مسیحی که بسیاری از مسیحیان و حتی بسیاری از کلیساها اغلب نادیده می گیرند، با این حال آن را نمادی از یک حقیقت بسیار مهم و حساسی از ایمان مسیحی - عیسی به عنوان بنده رنج و تماس پیروان خود را به انجام همان. همچنین این تساوی ارتباط بین قربانی عید فصح، یک سنت یهودی، و نقش قربانی عیسی مسیح بر روی صلیب.
شب قبل از عیسی مسیح به صلیب کشیده شد، او تا به حال شام عید فصح را با شاگردان خود را. (عید فصح است روز یهودیان مقدس که را جشن رستگاری خدا از بنی اسرائیل را از بردگی خود را در مصر.) بعد از شام، عیسی مسیح می دانستند که این می باشد فرصت نهایی خود را به آموزش شاگردان خود را قبل از مصلوب شدن، به طوری که او در طول مدت در مورد اهداف خود صحبت چه پیروان او باید در پاسخ، و وعده روح القدس آمد. او سپس پا شاگردان خود را در تظاهرات های باور نکردنی از فروتنی و خادم بودنش را بنگریم شسته. در نهایت، او به نان و شراب به شاگردان خود و از آنها خواست تا از آن شریک شدن در یاد او. عمل نان و شراب گروهی است، امروز ربانی (شام آخر) نامیده می شود.
کلمه هفته عذاب ورنج عیسی (تلفظ-دی mawn) می آید از کلمه لاتین mandatum، که به معنی "دستور". فرمان است که در این روز مقدس با اشاره به یکی که عیسی به شاگردان خود در شام آخر به است:
فرمان جدید را به شما بدهد، که شما عاشق یک دیگر، درست مثل من تو را دوست داشتم، که شما نیز یکدیگر را دوست. با این هر کس می دانم که شما شاگردان من هستند، اگر شما عشق به یکدیگر است.
- جان 13:34-35
جمعه قبل از عید پاک
زمان: روز جمعه قبل از عید پاک
رعایت: مصلوب شدن عیسی مسیح بر روی صلیب
کتاب مقدس مرجع: لوقا 23
جمعه خوب یاد آور روزی است که در آن عیسی مسیح بر روی صلیب برای گناهان جهان را به صلیب می باشد. جمعه روز شاد نیست، اما نام آن یادآوری است که انسان تنها می تواند خوب باشد چرا که از آنچه در آن روز اتفاق افتاد در نظر گرفته است. برخی بر این باورند که نام آن در اصل جمعه، خدا، که، در طول سال ها، نام فعلی خود شد. در آلمان، مسیحیان آن را آرام جمعه (از ظهر روز جمعه تا صبح روز عید پاک، ناقوس های کلیسا باقی می ماند ساکت). مسیحیان در نقاط دیگر اروپا آن را بزرگ جمعه یا جمعه مقدس.
جمعه روز عزاداری و غم و اندوه بر مرگ قربانی عیسی مسیح و یادآور این نکته است که گناهان همه مردم لازم برای او را در وهله اول می میرند. این هم یک روز قدردانی از فداکاری عالی که او ساخته شده است.
کلیساهای پروتستان گاهی اوقات دارای خدمات بین ظهر و 03:00 به مناسبت گرامیداشت روز ساعت عیسی مسیح بر روی صلیب. کاتولیک ها اغلب همه چیز را از محراب حذف و بوسه به صلیب عیسی را به عنوان یک بیان از عبادت است. حتی برخی از کلیساها برگزاری یک سرویس از تاریکی که در آن شمع در حال خاموش تا زمانی که مردم در حال نشستن در تاریکی ها، به عنوان یک یادآوری از تاریکی است که تحت پوشش زمین پس از حضرت عیسی درگذشت (لوقا 23:44-46).
عید پاک
وقتی که: اولین یکشنبه پس از اولین ماه کامل بعد از مارس 21
رعایت: قیام عیسی مسیح
کتاب مقدس مرجع: لوقا 24
هیچ نوار، عید پاک مهمترین روز مقدس کلیسای مسیحی است، برای آن جشن رستاخیز عیسی مسیح، رویداد محوری در مسیحیت است. برای مسیحیان، قیام پشت ادعای عیسی مسیح است که او تا به حال به مرگ برای گناهان جهان و قدرت را به بازگشت به زندگی دوباره است. همچنین به امید به مسیحیان است که آنها نیز به یک زندگی زنده در آسمان را تجربه.
روز دقیق آن از سال است که عید پاک در بسیار گیج کننده است، و منطق به نظر می رسد بسیار قدیمی است در این عصر دیجیتال، به دلیل آن را بر اساس تقویم قمری است و از آغاز بهار خورشیدی گره خورده است. ولی کلیسای غربی (کاتولیک و پروتستان) همچنان به رعایت آن بر اساس قوانین از مدت ها قبل - که آن را در اولین یکشنبه پس از اولین ماه کامل می افتد پس از ماه مارچ 21. این نمی تواند قبل از مارس 22 پس از آوریل 25. در مقابل، کلیساهای ارتودکس می خواستم به کراوات عید پاک به عید فصح یهودی، با توجه به رابطه بین عید فصح و روز رستاخیز مسیح است. از آنجا که تقویم یهودی تاریخ را تعیین می کند که یهودیان جشن عید پسح، عید پاک برای کلیساهای ارتدوکس می تواند به همان اندازه که پنج هفته از کلیسای غرب متفاوت است.
عید نزول روحالقدس بر رسولان عیسی
زمان: 40 روز پس از عید پاک
رعایت آمدن روح القدس
2 کتاب مقدس مرجع: اعمال
در اصل، پنطیکاست تعطیلات یهودی برگزار شد، 50 روز پس از عید فصح بود. یکی از سه جشن بزرگ در طول سال یهودی، شکرگزاری برای محصولات برداشت شده را جشن گرفتند. با این حال، پنطیکاست برای مسیحیان به معنی چیزی بسیار متفاوت است. پیش از حضرت عیسی به صلیب کشیده شد، او به شاگردان خود گفت که روح القدس را بعد از او می آیند (نگاه کنید به یوحنا 14:16). و 40 روز پس از حضرت عیسی (ده روز پس از او به آسمان صعود لوقا 24:51) زنده بود، آن وعده ها زمانی که پیتر و کلیسای اولیه برای پنطیکاست در اورشلیم بودند، انجام شد.
اگر چه بسیاری از مسیحیان آمریکایی شمالی به سختی متوجه پنطیکاست امروز، سنتی کلیساهای اروپایی در نظر آن روز جشن بزرگ. پنطیکاست، عید گلریزان در بخش هایی از اروپا نیز نامیده می شود، درست پشت سر عید پاک در اهمیت به طور کلی است. برای مثال، در آلمان امروز در فقط سه بار می کند رعایت طول تعطیلات ملی در دو روز گذشته: کریسمس (25 و 26 دسامبر)، عید پاک (یکشنبه و دوشنبه)، و پنطیکاست (یکشنبه و دوشنبه) می باشد.
ظهور
وقتی که: دوره چهار یکشنبه قبل از کریسمس مشخص شده
رعایت: آمادگی برای کریسمس و دوم مسیح که
ظهور در کلیسای اولیه به عنوان یک زمان 40 روز آماده سازی و از خود سؤال قبل از ظهور و تجلی عیسی، تعطیلات ژانویه که مشاهده بازدید مغ به عیسی (غربی یا کاتولیک و پروتستان، کلیسای) و تعمید عیسی مسیح آغاز شد (شرقی یا ارتدوکس، کلیسای). در دوران ظهور، کلیسای مسیحیان به کلیسا به غسل تعمید استقبال کرد. در طول این سالها، ظهور شد و در نهایت به ارج نهادن به تولد مسیح و پیش بینی دوم خود را به آمدن گره خورده است.
ظهور به عنوان زمان آماده سازی جدی مانند روزه آغاز شده است، اما در قرن چهارم، فصل را به مناسبت جشن در کلیسای غرب تبدیل شده بود. در مقابل، کلیسای ارتدکس همواره تمایل به رعایت ظهور در یک بازتابنده، شیوه ای محزون است.
نور تاج گل ظهور سنت محبوب ترین فصل است. تاج گل ظهور یک دایره همیشه سبز با چهار شمع، که سه تن از آنها معمولا بنفش بنفش رنگی (نماد خانواده سلطنتی در برخی از کلیساها و توبه و طلب بخشایش در دیگران) و رنگی 4 گل رز قرمز یا صورتی (به نمایندگی از انتظار شاد که مردم در آینده است مسیح). یکی از شمع بنفش در طول خدمت در اولین یکشنبه (برجسته ساختن تم از امید) و یکی دیگر از بنفش در یکشنبه آینده (عشق) روشن شده است. در یکشنبه سوم (شادی)، شمع گل رز رنگ روشن و بنفش شمع در یکشنبه نهایی قبل از کریسمس (ص) است. برخی از تاج های گل اهدا شامل یک شمع سفید (برای پاکی و تقدس مسیح) در این مرکز، که در آن نور مسیحیان در روز کریسمس.
منشاء تاج گل به عنوان یک تمرین قبل از مسیحی توسط مردم ژرمن به عنوان نمادی از امید از بهار آینده آغاز شده است. مسیحیان حفظ سنت، اما تغییر معنای خود را به عنوان آنها نگاه به جلو به بازگشت مسیح.
سنت فرانسیس آسیسی نمایش اولین صحنه تولد عیسی کریسمس، دوباره ایجاد صحنه آخور، در دوران ظهور در 1223.
کریسمس
زمان: دسامبر 25
رعایت: تولد عیسی مسیح
کتاب مقدس مرجع: لوقا 2:1-20
کریسمس رعایت تولد فروتن عیسی مسیح به باکره پایدار در بیت لحم است. تعطیلات را جشن حوادث اطراف تولد او، مانند ظاهر یک فرشته به شبانان، گفتن آنها را به دیدار شاه نوزاد است.
اگر چه کلیسای نمی داند آن را مهم ترین تعطیلات مسیحی، کریسمس است که قطعا یکی از محبوب ترین، حداقل در قوانین و مقررات از اهمیت فرهنگی و اجتماعی است. اما کلیسای اولیه، با اعتقاد به اینکه وقایع بعد از آن در زندگی عیسی مسیح باید تمرکز، حتی در نظر گرفتن آن که قابل توجه است. علاوه بر این، هنگامی که رهبران کلیسا برای اولین بار مورد بحث به مشاهده تولد عیسی مسیح، برخی از استدلال در برابر جشن آن را مانند شما شخص دیگری بزرگ در تاریخ است. با این حال، کلیسا تا به حال به اندازه کافی طرفدار رعایت پشتیبانی نشانه گذاری تقویم.
نه عهد جدید و نه هیچ سابقه تاریخی نشان دهنده تاریخ دقیق تولد عیسی مسیح است. به عنوان یک نتیجه، کلیسا در ابتدا در نظر گرفته تاریخهای مختلف، از جمله تاریخ 2 ژانویه 21 مارس 25 مارس آوریل 18، آوریل 19، مه 20، 28 ماه مه، در 17 نوامبر و نوامبر 20. کلیسای غربی برای اولین بار 25 دسامبر در قرن چهارم مشاهده شد، و در نهایت شرق کلیساها به دنبال کت و شلوار.
برخی از افراد انتقاد که کریسمس ریشه های خود را به عنوان یک روز تعطیل کافر است. برخی از حقیقت نهفته در این مفهوم، با توجه به این که زمان بندی 25 دسامبر به خط تا با چند تن از تعطیلات بت پرست روم که به جشن انقلاب زمستانی و پرستش خورشید انتخاب شد. با این حال، رهبران کلیسا نمی بینم تطبیق تاریخ به عنوان افت تدریس مسیحی با فرهنگ است. در پاسخ به هر گونه انتقاد، اسقف قرن چهارم گفت: "ما این روز مقدس، نه مانند مشرکان به دلیل تولد خورشید، بلکه به این دلیل از او که از آن ساخته شده است."
بسیاری از آداب و رسوم های سنتی کریسمس، مانند هدیه دادن، درخت تزئین، نور حلق آویز، و جشن گرفتن، از دیگر منابع از کلیسا آمده است.


No comments:

Post a Comment