Monday, May 20, 2013

آنچه اسلام به ايران ما هديه داد



عید قربان مسلمانان با کشتار گوسفندان و وحشت و کثافت و شکنجه جانوران برای خدای مهربان و بخشایشگر است خدای جهودی آنها قهار و جبار و کین توز است و همه اش دستور کشتن و چاپیدن مردمان را میدهد وپیش از روز رستاخیز حضرت صاحب را میفرستد تا حسابی دخل امتش را بیاورد و آنقدر از آنها قتل عام بکند که تا زانوی اسبش در خون موج بزند.
تازه مسلمان مومن کسی است که به امید لذتهای موهوم شهوانی و شکم پرستی آن دنیا با فقر و فلاکت و بدبختی عمر را بسر برد و وسایل عیش و نوش نمایندگان مذهبش را فراهم بیاورد. همه اش زیر سلطه اموات زندگی میکنند و مردمان زنده امروز از قوانین شوم هزار سال پیش تبعیت میکنند کاری که پست ترین جانوران نمیکنند.

آنچه اسلام به ايران هديه داد . صادق هدايت


اين چه خدايى وحشتناكى است كه جز ظلم و ستم ، شكنجه و كشتن ، قحطى و بدبختى هيچ چيز ديگر نمى خواهد . اين چه خدايست كه اسلام رو فرستاد براى از بين بردن كسانى كه به دست خودش آفريده شدند . 
يك سوال : اى خداى اسلام آيا واقعأ تو همونى كه اين مردم بدبخت ميگن ؟ 
شرم باد بر شما اى بيچارگان كه اسلام رو راهى براى خراب كردن خدا و راهى براى خوشبختى خودتون كرديد .  مردمم و در ايران در زير پاهاى كثيفِ اسلاميتون له كرديد به اسم خدا ، باشد كه روزى آه همين مردم گردنتون و بگيره . آرنوش.ش 

6 comments:

  1. لامصب آخه شما که وبلاگ راه انداختی, شما که توی وبلاگت نقد دین و مذهب می کنی باید املای کلماتت این همه ضعیف باشه؟!
    ضلم؟؟؟!!!
    مشتی! هزار و چهارصد ساله که این اسلامی که شما ازش صحبت می کنی داره به مردم ظلم میکنه اونوقت بعد از هزار و چهارصد سال شما می گی ضلم؟؟؟!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. دوست عزيز اشتباه شده ، آدم درست تر هم ميتونه بگه

      Delete
  2. ضمناً این خدایی که شما ازش صحبت می کنید در همه ادیان دیگر به ویژه ادیان ابراهیمی از همین خصوصیات برخوردا است. اگر دین دیگری سراغ دارید که خدایش از این خصوصیات ندارد به ما هم خبر دهید, ثواب دارد.
    در ضمن اگر خدا از این خصوصیات منفی بری است لطف بفرمایید توضیح دهید این همه شر که از اول در این دنیا بوده از کجا به وجود آمده. شر در جامعه انسانی به کنار, زنده ماندن و بقای دو سوم جانوران بر کشتن و خوردن موجودات دیگر استوار است. از ویروسهاو باکتریها بگیر تا برسد به پستانداران عالی مانند شیر و گرگ.
    بسیاری از پستانداران نر تا آخر عمر نمی توانند نیاز جنسی خود را حتی یک بار برآورده کنند چون نر سر دسته گله به آنها این اجازه را نمی دهد. و آنها در طور عمر خود هرگز در مبارزه برای سردسته شدن پیروز نمی شوند.

    ReplyDelete
  3. اولأ من مقايسه دين نكردم ، دومأ من از خداى اسلام انتقاد نميكنم از شما مسلمان زاده هايى كه سرتون رو كردين تو برف انتقاد ميكنم .

    ReplyDelete
  4. شما متاسفانه سواد كافي براي چنين وبلاگي نداريد .
    اول اينكه مسلمان زاده بودن ، يا هندو زاده بودن يا هر چيز مربوط به پدران و اجداد انسانها ، از كنترل آنها خارج است لذا نميتوان كسي را بخاطر مذهب پدر يا مادرش ، رنگ پوست يا نژاد انتقاد كرد !
    شما كه با عنوان پدر آسماني شروع كردي ، بدون كه حتي اگر كسي زنا زاده هم باشه تقصيري نداره ، مهم عملكرد و شخصيت خود افراده !
    حالا شما بفرمايين ببينيم كدام مذهب از ديد شما خوبه و بي نقص تا بشه صحبت كرد .

    ReplyDelete
  5. هر کس که به هر دلیل نمیداند که دین اختراع انسان است
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    ۱ ساعت نفس نکشد لطفا ....

    ReplyDelete