Wednesday, December 25, 2013

هنرمندانی که برای همسر بنیامین بهادری گریستند اما یادشان به پیمان ها نیست و نبوده ... !




خیلی دوست داشتم که خودم در این مورد دست به قلم شم , اما هر دفعه که شروع کردم به نوشتن , تنفر بهم اجازه نداد احترام رو نگه دارم ، به همین دلیل این پست از گروه دهه پنجاهی ها را با اجازه ادمین عزیزش در وبلاگم قرار می دم ... 

درود

اعصابم حسابي بهم ريخته بود هيچ كس رو جز شما براي درد و دل پيدا نكردم .
بابت فوت همسر بنيامين بسيار غمگين شدم ، عكسهاي هنرمنداني كه براي تسليت رفته بودن 
رو ديدم كه چه با افتخار در صفحه هاي شخصي خودشون گذاشتن ، تا اينجا همه چيز عاديه ، ولي .... درست به فاصله چند ساعت پيمان عارفي مادر و همسرش رو از دست داد .... يك كدوم از اين به ظاهر هنرمندها حتي زحمت يك نوشته كوتاه رو به خودشون ندادن .
عكس پر از غم پيمان ، تنها ، با دو قاب عكس ... و مقايسه با عكسهاي بنيامين با اون جمعيت شديد عصبي ام كرد ...هنرمندان بي غيرتن ؟ مردم وجدانشون كجا رفته ؟ اصلا كسي فكر ميكنه اون زنداني سياسي با هر عقيده ای ... براي آزادي همين مردم و هنرمندان تو زندانه ؟ يادم اومد وقتي رامين پرچمي به عنوان يه هنرمند زنداني سياسي شد باز همه خفه شدن !!!!!
هيچ جوابي برای اين سوالا نيست .... چي داره به سرمون مياد ؟
شرمنده از اينكه وقت شما رو گرفتم ، به هر حال شما رو نزديك به خودم حس كردم ، شايد ما دهه پنجاهی های نسل سوخته حرف همو بهتر بفهميم .
گاهي فكر ميكنم هيچ راهي براي نجات ايران نيست تا اين همه ايرانیه بي تفاوت هست !
 

No comments:

Post a Comment