Tuesday, December 17, 2013

بيداری را هـمراه شويم !



جنبش دانشـجويی در تاريخ مـعاصر ايران ، همواره پيشگام در مبارزه و پرچـمدار آزاديــخواهی بوده اسـت . امروز نيز در هنگاميکه اسـتبداد و ارتجاع نظام ولايت فقيهی جمهوری اسلامی با هر نشانی از آزادمنشی و آزاديخواهی در ستيز است و فشار اقتصادی و عدم آزادی های اجتماعی ـ عقيدتی زندگی مردم ايران را به تباهی کشانده ، چشم اميد مردم ايران به جوانان آگاه اين مرز و بوم و در رأس آنان دانشجويان و جنبش دانشجويی میباشد .

با توجه به آنچه بر سرزمين ما در طول سی و چهار سال گذشته رفته است ، برای هيچ فرد منصف و آگاهی شک نمانده که برکناری کامل حکومت استبداد و ارتجاع اسلامی پيش شرط هر گونه پيشرفت چه اقتصادی ، چه فرهنگی و چه اجتماعی میيباشد . برخی کوردلان که احساسی برای ايران و ايرانی ندارند در تلاشند که با مطرح نمودن شعارها و راهکارهای به اصطلاح اصلاح طلبی از داخل رژيم ، عمر آن را طولانی تر و به همراه آن منافع و مقامهای خود را ابقا نمايند . جوانان ايران و مخصوصا دانشجويان به عنوان يکی از آگاهترين پايگاههای مبارزاتی ، بايد هوشيارانه و با برخوردی استوار و محکم در مقابل چنين ترفندهايی بايستند و اين افراد که پشت خود را به مردم خود کرده اند و فقط نگران آنند که به پايه های حکومت استبداد ضربات جدی وارد نيايد ، را افشا نمايند و اجازه ندهند که جنبش آزاديخواهی مردم ايران بازيچه مشتی وطن فروش گردد .

مبارزه ما با نظام جمهوری اسلامی در موارد جزئی و غير اساسی ای که به اصطلاح جااندازان جمهوری اسلامی در رسانه ها مطرح می کنند نيست . رسانه هايی که اکثرا متعلق به مردم ايران هم نيستند و دغدغه ای بجز پيشبرد منافع رسانه ای خود را ندارند . نه از مردم و نه برای مردم ايران هستند . اســفا که بسياری از ايرانيان بجای آفريدن خوب به بد عادت کرده اند !

باری هم ميهنان برای ما که ظلم جمهوری اسلامی را چشيده ايم ، مهم بودن و يا نبودن تحريم از جانب جامعه بين المللی ، داشتن و يا نداشتن ارتباط ديپلماتيک و اقتصادی با غرب و يا داشتن و يا نداشتن انرژی هسته ای نيست . مخالفت ما با جمهوری اسلامی مخالفتی اصولی است . ساختار و قانون اساسی اين رژيم در ضديت مستقيم با ارزشهای انسانی قرن امروز است . اين رژيم هرگز نمی تواند آزادی های اجتماعی ، مذهبی و سياسی را تضمين کند ، حتی هم اگر با تمام دنيا دوست و همنشين بشود . افکار مذهبی و ارتجاعی آخوندها و آخوند نماهای حاکم در رژيم ، از قهقرای تاريخ آمده اند و بايد هر چه سريعتر هم به همان قهقرا بازگردند .چگونه می توان تصور کرد که خامنه ای و هم دستانش حقوق زنان را تامين کنند ، داشتن مذهب و نوع رفتار در زندگی و نوع گرايش جنسی را اختياری بشمارند ؟! و بسياری موارد اصولی و اساسی ديگر که تنها برشمردنشان مثنوی خواهد شد .

جوانان و مخصوصا دانشجويان ايرانزمين بايد با توجه به آنچه برای اعتلای ميهن و هم ميهنان لازم و ضروری است ، بيدار و فعال باشند . اعلام هر چه رساتر مطالبات اصولی و اساسی مردم بر همه ما وظيفه است . در این مقطع حساس ما باید با بالا نگه داشتن سطح خواستها و مطرح کردن اعتراضهای اصولی مان، جمهوری اسلامی را به نقطه غیر قابل بازگشت برسانيم .

از فرصتهای در پيش همچون سـالروز 16 آذر و روز جهانی حقوق بشر آنـگونه که بايد و شايد اسـتفاده کنيم . در داخل با برپايی حرکتـهای اعتراضی در محافل دانشـجويی و در خارج با برپايی گردهم آيی وتظاهرات خيابانی بلندگوی خواسـتها و مطالبات برحق مردم ايران باشـيم . مردمی که از روی ناچاری اقتصادی ـ اجتماعی و در نبود نيروی سياسی مشوق و محرک مجبور به شکيبايی و درد کشی هستند .

صدای بی صدايان باشيم و از هر فرصتی برای حق جويی و ضربه زنی به جمهوری اسلامی استفاده کنيم . نيروهای پراکنده ما اگر در جهتی مشخص و يگانه متمرکز شوند ، به يقين شکست ناپذير و پيروز خواهند بود .

No comments:

Post a Comment