Tuesday, November 12, 2013

عصبانیت لابی رژیم از عدم حصول توافق در مذاکرات هسته ای ، تریتا پارسی: لوران فابیوس نژاد پرست ضد ایرانی است !



اگر کسی ترجمه ی بهتری از صحبت های تریتا پارسی دارد ، در کامنت بنویسد 

موضع گیری لابیست ها و مزدوران کرواتی جمهوری اسلامی پس از پایان مذاکرات بی نتیجه ی جمهوری اسلامی با ٥ + ١ ،  شرم آور است . این افراد  بدون آنکه اطلاعی از جزئیات پیشنهاد ایران و موضوعات مورد بحث داشته باشند ، چشم بسته غیب گفته و لورانت فابیوس ، وزیر امور خارجه فرانسه را عامل اصلی بن بست مذاکرات می دانند . نمونه این افراد ، تریتا پارسی سرکرده ی لابیست های جمهوری اسلامی در خارج از کشور (امریکا) است که در توئیت خود آورده است : 
"یک محقق فرانسوی هفته پیش به من گفت : لورانت فابیوس یک نژادپرست ضد ایرانی است  . من اکنون به صحبت های او پی بردم . فرانسه عشق است ، اما تعادل قدرت پس از سال ١٩٤٥ ، هرگز جایگاه و حق وتو دائم برای فرانسه را توجیه نکرده است . و فرانسه حتی امروز ضعیف تر است ، اکنون این جایگاه به بهترین پیشنهاد فروخته می شود ."
اینجاست که محرمانه بودن مذاکرات ، تاثیر خود را می گذارد و افرادی مانند تریتا پارسی با متهم کردن فرانسه ، رژیم اسلامی را کاملا از گناه و اشکال پاک می کنند .
جمهوری اسلامی که در امضای قرار داد های ترکمنچای ید طولایی دارد ، چرا یکی از همین قرار داد ها را با ٥ + ١ امضاء نمی کند ؟ آیا اورانیوم غنی شده ای که جمهوری اسلامی از ارسال ان به خارج از کشور سر باز می زند ، از  n میلیارد یورو پول ایران در چین ، n میلیارد دلار پول بلوکه ایران در بانک های اروپایی و آمریکایی ، گران تر است ؟؟؟؟ 

No comments:

Post a Comment